Regulamin sklepu Aisberg.pl

A) Informacje ogólne

  • Właścicielem sklepu internetowego www.aisberg.pl/  jest: firma melis sp. z o. o. ul. Księcia Mieszka I /1, 61-689 Poznań, NIP:9721112113, REGON:  300064930
  • Serwis naprawczy i magazyn znajduje się przy ul. Jasielska 8b 60-476 Poznań
  • W celu kontaktu telefonicznego z administratem strony Aisberg.pl prosimy o kontakt pod nr +48 604-981-176 

B) Rejestracja

  • W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym  www.aisberg.pl nie ma na ten moment możliwości zakładania konta

C) Realizacja zamówienia

  • Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją postanowień regulaminu niniejszego sklepu internetowego.
  • Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14.00. W soboty, w niedziele oraz święta ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego następującego po dniu złożenia zamówienia.
  • Wszystkie zamówienia złożone droga elektroniczną, poprzez witrynę niniejszego sklepu internetowego dostarczane są do Klienta w terminie do 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  • Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-mail) prezentującego listę zamówionych artykułów wraz z obowiązującą ceną poszczególnych zamówionych towarów.
  • W przypadku niemożliwości zweryfikowania rzetelności złożonego zamówienia, właściciel sklepu zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia.

D) Warunki dostawy

  • Towar dostarczany jest wraz z wymaganym dowodem zakupu (faktura VAT), który jest dołączony do przesyłki, na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
  • Koszty transportu i spedycji są doliczane w ostatecznym etapie podliczenia kosztów automatycznie do łącznej kwoty zapłaty.
  • Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Odbierając przesyłkę należy sprawdzić, czy:
  • opakowanie nie nosi znamion uszkodzenia, rozerwania itd.
  • paczka jest oryginalnie zapakowana.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania Odbierający jest szczególnie zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień należy postępować zgodnie z pkt I – Reklamacje i gwarancje.
  • Maksymalny czas na wysyłkę towaru wynosi nie więcej niż dwa dni robocze.

E) Ceny

  • Ceny w sklepie internetowym www.aisberg.pl/ są wyrażone w złotych polskich /PLN/ i zawieraja podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  • Katalog produktów na stronie www.aisberg.pl/ stanowi informację handlową i nie jest ofertą w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
  • Aktualne ceny, za zamawiane towary, są potwierdzane e-mailem przez pracownika właściciela sklepu.
  • W przypadku gdyby cena, za zamówiony towar na stronie sklepu internetowego, różniła się od ceny przesłanej w e-mailu potwierdzającym to zamówienie, Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całego zamówienia.

F) Płatność

  • Płatności, za zamówione towary, mogą być dokonywane w następującej formie:
  • Gotówką, przy odbiorze towaru (u kuriera dostarczającego przesyłkę za pobraniem)
  • Przedpłatą na nr konta bankowego: 63 1140 2004 0000 3102 7822 3213
  • Przelewem bankowym realizowanym za pośrednictwem współpracy z firmą mBank

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia i datę jego złożenia.

G) Zwrot zakupionego towaru

  • Klient sklepu internetowego www.aisberg.pl/, będący konsumentem, ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie nosi znamion użytkowania, nie został uszkodzony oraz zostanie zwrócony w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości.
  • Zwrotowi nie podlegają artykuły noszące znamiona użytkowania, uszkodzone, nie posiadające oryginalnego opakowania czy dowodu zakupu.
  • Należność za zwracane towary zostanie zwrócona do 14 dni na rachunek konta bankowego podanego w formularzu o odstąpieniu od umowy.
  • Reklamacji i uwag dotyczących zamówień można składać przez serwis znajdujący się na stronie aisberg.pl. Serwis znaleźć można pod tym linkiem -> kliknij tutaj

H) Anulowanie zamówienia

  • Po wysłaniu zamówienia, można je anulować przesyłając e-mail z takim oświadczeniem na adres: serwis@aisberg.pl
  • Nie można anulować zamówień, które zostały już wysłane na adres podany przez Zamawiającego.
  • Sprzedający/administrator sklepu aisberg.pl ma prawo anulować zamówienie w przypadku gdy:
  • a) wystąpił problem z uzupełnieniem stanów magazynowych i towaru nie ma faktycznie na stanie
  • b) nakład zamówień tego samego dnia był na tyle duży, że stany magazynowe nie uległy aktualizacji a został zamówiony towar, który został już sprzedany.

I) Reklamacje i gwarancje

– Reklamacje jakościowe i ilościowe stwierdzone podczas odbioru przesyłki: Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów i/lub przesyłki powstałych w trakcie transportu oraz braków w dostawie (ilość otrzymanego towaru nie jest zgodna z ilością podaną na dowodzie zakupu), będą rozpatrywane pod warunkiem spisania, w obecności osoby dostarczającej towar, protokołu z dostawy w momencie dostarczenia towarów (kurier zawsze ma taki protokół przy sobie). Jednocześnie prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu internetowego.

– Reklamacje jakościowe stwierdzone w późniejszym terminie rozpatrywane i realizowane są wg procedury poniżej:

  • W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej w trybie D2D (”od drzwi do drzwi”) należy dokonać Zgłoszenia Reklamacyjnego za pośrednictwem kontaktu email, lub kontaktu telefonicznego
  • Po zgłoszeniu reklamacji osoba kupująca otrzymuje wszystkie informacje dotyczące procesu reklamowanego produktu
  • Urządzenie przygotowane do wysyłki powinno mieć odkręcone koła transportowe i ew. inne wystające elementy i być w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. Dopuszcza się przesyłanie sprzętu w opakowaniu zastępczym, jednakże zgłaszający bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu bez oryginalnego opakowania.
  • Czynności polegające na sprawdzeniu działania, pomiarze parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji, wymianie bezpieczników są odpłatne i nie zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do wymiany produktu na nowy. Sprzęt oddawany do reklamacji powinien być czysty i kompletny.
  • O statusie reklamowanego produktu osoba reklamująca zostanie poinformowana za pośrednictwem email
  • Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 24 miesiące
  • Czas rozpatrzenia reklamacji: 14 dni
  • Okres gwarancyjny producenta: 24 miesiące/12 miesięcy dla przedsiębiorstw

–  Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

–  Prosimy o zachowanie dowodu zakupu.

J) Uwagi końcowe

  • Aisberg.pl zastrzega sobie możliwość niecelowego popełnienia błędu w opisie artykułu, jego właściwości i wyglądu.
  • Wszelkie zmiany w ofercie sklepu internetowego, zawarte w nim informacje, opisy, ceny, zdjęcia oraz zmiany niniejszego regulaminu mogą być dokonywane przez właściciela sklepu bez uprzedniego poinformowania Klientów o tym fakcie.
  • Spory wynikające z realizacji zamówienia poprzez sklep internetowy, pomiędzy Klientem a sklepem internetowym, strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu będzie miało miejsce w Sądzie właściwym dla sklepu Aisberg.pl